Home » Terms and Conditions

BMbet Casino Voorwaarden

ALGEMENE REGELS

1.1 Lees deze Algemene Voorwaarden voordat u onze website bm.bet (hierna te noemen de “Website”) gebruikt. Door gebruik te maken van of toegang te zoeken tot enig onderdeel van de Website gaat u ermee akkoord wettelijk gebonden te zijn aan alle volgende voorwaarden (hierna gezamenlijk te noemen de “Voorwaarden”):

  • Algemene voorwaarden weergegeven op deze pagina;
  • Privacybeleid;
  • Specifieke voorwaarden van reclamecampagnes, bonussen en speciale promoties die op onze Website worden aangeboden;
  • Regels van bepaalde spellen die op onze Website worden aangeboden en waartoe toegang kan worden verkregen via dergelijke spellen;
  • Andere voorwaarden die u kunt accepteren om gebruik te maken van bepaalde secties en diensten die beschikbaar zijn op onze Website.

1.2 In het geval van tegenstrijdigheden hebben de voorwaarden van reclamecampagnes, bonussen en speciale promoties voorrang op de andere voorwaarden.

1.3 Als u niet akkoord gaat met het accepteren en naleven van alle Voorwaarden, dient u geen account te openen of gebruik te maken van de diensten die via onze Website worden aangeboden. Verder gebruik van de Website betekent dat u de Voorwaarden accepteert.

casino-bmbet.nl wordt beheerd door Fair Game Software KFT (registratienummer 13-09-204926, geregistreerd onder de wetten van Hongarije, geregistreerd adres: 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 79, is een agent van FairGame G.P. N.V ) die beheers-, betalings- en ondersteuningsdiensten levert met betrekking tot de exploitatie van de website. De exploitatie van de website is gehuurd door de vergunninghouder FairGame G.P. N.V. (registratienummer 141938, adres Abraham de Veerstraat 9, Curaçao, waar FairGame G.P. N.V. een aanvraag, OLG/2024/1673/0915, voor een kansspelvergunning in behandeling heeft bij de Curaçao Gaming Control Board. Totdat dat proces is afgerond, op basis van een overgangsovereenkomst, mag het bedrijf haar activiteiten voortzetten onder het Exploitatiecertificaat).

1.5 Tenzij anders gedefinieerd, verwijzen alle verwijzingen in de Voorwaarden naar “wij”, “ons”, “onze” naar het Bedrijf, terwijl verwijzingen naar “klant”, “u”, “uw” verwijzen naar de persoon die onze Website gebruikt en de Voorwaarden accepteert.

1.6 De bindende versie van de Voorwaarden is de Engelse versie. Alle vertalingen worden uitsluitend voor uw gemak verstrekt. In het geval van tegenstrijdigheden tussen de Engelse versie van de Voorwaarden en een versie in een andere taal, prevaleert de Engelse versie. Door de Voorwaarden te accepteren, garandeert u dat uw kennis van de Engelse taal voldoende is om de Voorwaarden volledig te begrijpen.

1.7 De onderneming biedt alleen toegang tot games via een beveiligd netwerk dat gebruikmaakt van technologie voor het versleutelen van gevoelige gegevens.

WETTELIJKE VEREISTEN EN BEPERKINGEN

2.1 U mag de diensten van de Website alleen gebruiken als u de wettelijke leeftijd hebt bereikt onder de wetgeving die op u van toepassing is en als u ten minste 18 (achttien) jaar oud bent. Door de Voorwaarden te aanvaarden, garandeert u dat u voldoet aan de bovenstaande leeftijdsbeperkingen en moet u de Website onmiddellijk verlaten als u de leeftijd van 18 (achttien) jaar nog niet hebt bereikt.

2.2 De Onderneming geeft geen garanties met betrekking tot de wettigheid van uw gebruik van de Website, in het bijzonder in het geval gokken verboden, gereguleerd of niet-gereguleerd is in uw rechtsgebied. Het is uitsluitend uw verantwoordelijkheid om te allen tijde op de hoogte te zijn van de wetten van uw land met betrekking tot online gokken en het gebruik van de Website. Voordat u probeert een account te openen op de Website en daarna telkens voordat u de Website gebruikt, moet u controleren of online gokken legaal is in uw rechtsgebied. Door deze Website te gebruiken, garandeert u dat u wettelijk online mag gokken. Als op enig moment online gokken in uw rechtsgebied illegaal of anderszins beperkt wordt, moet u onmiddellijk uw account bij de Website sluiten en stoppen met het gebruik van de diensten.

2.3 Burgers en inwoners van de volgende landen (de “Uitgesloten Jurisdicties”): Afghanistan, Wit-Rusland, Bulgarije, Cote d’ivoire, Curaçao, Cyprus, Estland, Iran, Irak, Israël, Litouwen, Malta, de Republiek Moldavië, Noord-Korea, Rusland, Spanje, Roemenië, Oekraïne (inclusief het grondgebied van de Krim), Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Amerikaans Samoa, Barbados, Botswana, Burundi, Cambodja, Centraal-Afrikaanse Republiek, Cuba, Democratische Republiek Congo, Fiji, Guam, Libanon, Libië, Verenigde Arabische Emiraten, Mali, Myanmar, Nicaragua, Pakistan, Palau, Palestina, Samoa, Somalië, Zuid-Soedan, Soedan, Syrië, Trinidad en Tobago, Oeganda, Venezuela, Jemen, Zimbabwe, De Krim (Oekraïne) hebben niet het recht om accounts te openen bij onze Website of geld toe te voegen aan hun accounts. We behouden ons het recht voor om de lijst met uitgesloten rechtsgebieden naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande waarschuwing te wijzigen. Dergelijke wijzigingen worden op onze Website gepubliceerd. Je moet de Voorwaarden regelmatig controleren om er zeker van te zijn dat je je niet in een van de uitgesloten rechtsgebieden bevindt, zoals van tijd tot tijd wordt bijgewerkt. Als u in een van deze rechtsgebieden woont of gevestigd bent, stemt u ermee in uw account op de Website niet te openen en/of te gebruiken en uw account onmiddellijk te sluiten als u deze eerder hebt geopend.

2.4 Afgezien van de hierboven genoemde Uitgesloten Jurisdicties, dient u er rekening mee te houden dat sommige softwareleveranciers die op onze Website worden vertegenwoordigd, klanten uit bepaalde jurisdicties verbieden om bets te plaatsen of hun respectieve software te gebruiken, zoals vermeld in Sectie “Aanvullende territoriale beperkingen” van deze Algemene Voorwaarden. Door dergelijke software te gebruiken, garandeert u dat u geen staatsburger of inwoner bent van dergelijke rechtsgebieden.

UW ACCOUNT

3.1 Om toegang te krijgen tot alle functies van onze website, moet u een persoonlijke account op de website hebben.

3.2 Uw account op de website moet uitsluitend op uw eigen naam geregistreerd zijn. Slechts één account per persoon, per adres, per telefoonnummer/e-mailadres, per IP-adres is toegestaan. Als er andere accounts worden geopend op de website, worden deze beschouwd als Dubbele accounts. U mag geen Dubbele accounts openen, ook niet door valse informatie of alternatieve informatie te verstrekken. Als u probeert duplicaataccounts te openen, behouden wij ons het recht voor om niet alleen al uw accounts of een deel daarvan te beëindigen zonder compensatie, maar ook om de volgende sancties op te leggen:

  • elke actie onder een duplicaataccount wordt ongeldig geacht;
  • alle promoties waaraan het duplicaataccount heeft deelgenomen, worden geannuleerd;
  • alle winsten die zijn ontvangen op het duplicaataccount worden geannuleerd;
  • Reeds verwerkte betalingen worden ook geannuleerd en teruggestuurd naar het bedrijf, het duplicaataccount wordt gesloten zonder heropening.

3.3 U dient uw login/gebruikersnaam en wachtwoord geheim te houden en deze informatie niet aan derden te verstrekken. U bent als enige verantwoordelijk voor alle activiteiten en/of transacties die via uw account worden uitgevoerd. Iedereen die inlogt op je account met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord wordt als jou beschouwd, dus alle transacties worden als geldig beschouwd, d.w.z. door jou voltooid. Wij zijn niet aansprakelijk voor toegang van derden tot uw account of voor enig verlies dat verband houdt met onbevoegd gebruik van uw account; dergelijk onbevoegd gebruik wordt door ons beschouwd als uw eigen gebruik.

3.4 U mag uw account niet verkopen of overdragen aan een andere persoon, of een account van een andere persoon kopen of in bezit nemen.U erkent dat elke poging om dit te doen nietig zal zijn en zal worden beschouwd als een schending van deze Algemene Voorwaarden en Bepalingen. Deze beperking omvat (maar is niet beperkt tot) een volledig verbod op de overdracht van iets van waarde, bijvoorbeeld accounteigendom, winsten, stortingen, weddenschappen, en de rechten en/of het vermogen om toe te kennen, wettelijk, commercieel of anderszins, verbonden aan deze voordelen. Het verbod op de bovenstaande overdracht omvat (maar is niet beperkt tot) bezwaring, inbreng, overdracht, vruchtgebruik, handel, hypotheek en/of schenking in samenwerking met een zaakwaarnemer of een derde partij, bedrijf, individu of entiteit, organisatie en/of in samenwerking met hen op welke manier dan ook.

3.5 Je mag de login en het wachtwoord van iemand anders niet gebruiken om toegang te krijgen tot de Site.

3.6 Het is uw verantwoordelijkheid om uw eigen accountgegevens up-to-date te houden. U moet ons ook onmiddellijk op de hoogte stellen van wijzigingen in uw registratiegegevens.

3.7 Sluiten van uw account: u kunt uw account op elk gewenst moment sluiten door contact op te nemen met de klantenservice, maar de volgende voorwaarden zijn van toepassing.

3.8 Gebruiker kan gebruikersaccount op elk gewenst moment sluiten door contact met ons op te nemen [email protected]. Echter de onderstaande voorwaarden zijn van toepassing:

  • De gebruiker kan zijn account alleen sluiten als er geen resterend saldo (positief of negatief) en geen lopende opnameverzoeken zijn.

3.9 Als je van plan bent je account te sluiten met een positief saldo en/of uitstaande opnameverzoeken, worden alle fondsen op je account geannuleerd en krijg je het laatst gestorte bedrag teruggestort.

Verzoek tot zelfuitsluiting: We zullen je helpen om je account te sluiten als je een ondersteuningsverzoek stuurt naar [email protected]. Let nogmaals op paragraaf 3.7 hierboven, namelijk welke voorwaarden van toepassing zijn op dergelijke verzoeken tot opheffing. Het is ook uw verantwoordelijkheid om het Bedrijf op de hoogte te stellen van uw andere accounts op onze site en om geen nieuwe accounts te openen. De Onderneming zal haar best doen om het openen van nieuwe accounts te voorkomen, maar u bent er zelf verantwoordelijk voor dat er geen andere accounts worden aangemaakt. De Onderneming is niet verantwoordelijk voor mogelijke verliezen op andere accounts. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die mogelijk veroorzaakt kan worden door gokken.

3.10 Wij behouden ons het recht voor om zonder voorafgaande kennisgeving of rechtvaardiging te weigeren een account te openen of een bestaande account te sluiten.

UW GARANTIES

4.1 Door het openen van een account op onze Website en door het gebruik van onze Website garandeert u dat:

  • je handelt uit eigen naam;
  • je bent een competente en gezagsgetrouwe burger
  • je hebt geen gokverslaving, je gebruikt de Website niet onder invloed van alcohol, drugs of andere middelen;
  • alle gegevens en informatie die u hebt verstrekt bij het registreren op onze Website waarheidsgetrouw en echt zijn en u deze informatie zult blijven bijwerken in geval van wijzigingen;
  • u volledig begrijpt en accepteert het feit dat er een mogelijkheid bestaat van geldelijk verlies tijdens het gebruik van onze diensten;
  • u geen geldmiddelen gebruikt die u op een illegale manier of uit illegale bronnen hebt ontvangen;
  • u geen heimelijke verstandhouding bent aangegaan en geen poging zult ondernemen om direct of indirect heimelijke verstandhouding aan te gaan met een andere klant van de Website;
  • de creditcard/debetkaart of een andere betaalmethode die u gebruikt om uw rekeningsaldo op te waarderen aan u toebehoort, niet gestolen is en niet door een andere persoon verloren is gegaan. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw account te sluiten en eventuele winsten ongeldig te maken in het geval van een redelijk vermoeden dat u deze garantie hebt geschonden.

4.2 Door een account te registreren op onze website, garandeer je dat je nooit eerder een andere account hebt geopend op dit platform, of geld hebt ontvangen via een account die toebehoorde aan een andere persoon.

4.3 Door een account te openen op deze website, garandeert u dat u volledige en waarheidsgetrouwe informatie hebt verstrekt op het registratieformulier dat wij hebben opgevraagd.

BEWIJS VAN UW LEEFTIJD, IDENTITEIT EN ANDERE VERIFICATIES

5.1 U moet ons alle informatie verstrekken die wij kunnen opvragen om uw account te beheren, uw identiteit te verifiëren of de bron van de fondsen die op uw account zijn gestort te verifiëren. Dit omvat (maar is niet beperkt tot) een geldig gewaarmerkt identiteitsbewijs, een bewijs van verblijf, een bewijs van eigendom en transactiehistories van de gebruikte betaalmethoden voor een periode van maximaal 12 (twaalf) maanden, inclusief bankafschriften of afschriften van creditcards/debetkaarten, enz. Je moet deze documenten en informatie binnen een maand (dertig kalenderdagen) na het verzoek verstrekken. We behouden ons het recht voor om betalingen in te houden en/of je account op te schorten totdat je de gevraagde documenten en informatie hebt verstrekt, en om je account permanent te sluiten als je dit niet op tijd doet.

5.2 In standard, the KYC process lasts no longer than 1 day. If there is any uncertainty, the terms may change.

5.3 Wij kunnen, naar eigen en absolute goeddunken, aanvullende procedures en middelen gebruiken die wij geschikt achten om uw identiteit, leeftijd, woonplaats en andere omstandigheden (KYC) te verifiëren, zowel voor als na het uitvoeren van stortingen op uw rekening en/of het doen van een opname.

5.4 Wij kunnen, naar eigen en absoluut goeddunken, de achtergrond van een klant controleren bij kredietinstellingen en financiële instellingen om de verstrekte informatie te verifiëren.

REKENINGSALDO, STORTEN EN OPNEMEN VAN GELD

6.1 Wanneer u een account opent op de Website stemt u ermee in dat de financiële transacties in verband met uw account rechtstreeks worden verwerkt door het Bedrijf, een exploitant van een betalingssysteem en/of door een derde partij die door het Bedrijf is aangewezen om deze activiteit uit te voeren.

6.2 Het storten of opnemen van geld wordt vergemakkelijkt door het betalingssysteem van uw keuze (een van de systemen die van tijd tot tijd beschikbaar zijn op de Website). Waar mogelijk worden opnames verwerkt met behulp van dezelfde betaalmethode die is gebruikt om de account te financieren. U gebruikt de betalingssysteemdiensten die beschikbaar zijn op de Website in overeenstemming met de gebruiksregels die worden opgelegd door de respectieve aanbieders van dergelijke diensten.

6.3 Het rekeningsaldo is geen banksaldo en kan daarom niet worden onderworpen aan verzekeringen, asset-backing of garanties van welke aard dan ook. Een deposito of een actief saldo levert geen rente op.

6.4 Door een storting te doen, verleent u het Bedrijf toestemming om boetes of heffingen in verband met uw activiteit van uw saldo af te schrijven, zoals bepaald in de Voorwaarden of de toepasselijke wetgeving. U stemt er ook mee in om terugboekingen van de gestorte bedragen te voorkomen, de stortingen ongedaan te maken en om het Bedrijf te compenseren voor de kosten in verband met de terugboekingen en terugroepingen.

6.5 De Onderneming behoudt zich het recht voor om naar eigen goeddunken de minimum- en maximumbedragen van de storting op de account vast te stellen.

6.6 Restitutiebeleid

6.6.1 Het volgende beleid beschrijft de terugbetalingspraktijken voor het Casino.

6.6.2 Er kan geen terugbetaling worden uitgevoerd zodra de vermeende storting (inclusief de bonus) is gespeeld met gebruik van de Diensten.

6.6.3 Verzoeken tot terugbetaling kunnen worden gedaan via een persoonlijke account, via support chat of via e-mail [email protected]. Een terugbetalingsverzoek wordt enkel in overweging genomen als het binnen de eerste vierentwintig (24) uur van de vermeende transactie wordt aangevraagd, of binnen dertig (30) dagen als een Speler beweert dat een ander individu (of een minderjarige) toegang heeft gehad tot zijn/haar Spelersrekening. Terugbetalingstermijnen zijn afhankelijk van de betalingsmethode en kunnen tot 5 dagen in beslag nemen.

6.6.4 Wij behouden ons het recht voor om een terugbetaling in te houden of een transactie terug te draaien totdat de identiteit van de Gebruiker van de Spelersaccount naar onze tevredenheid is vastgesteld. Je stemt ermee in om, als wij daarom vragen, je identiteitsbewijs (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart) en elk bewijs van adres dat je kunt overleggen (energierekening, bankafschrift, huurovereenkomst etc.) te overleggen, en ook de verificatie van het eigendom van je betaalmethode kan vereist zijn. Als dergelijke documentatie niet binnen één maand (dertig kalenderdagen) na ons verzoek wordt geleverd, dan zal een dergelijke terugbetaling of omgekeerde transactie niet worden uitgevoerd, zal uw Spelers Rekening worden afgesloten en zult u al het geld in uw Spelers Rekening verliezen.

6.6.5 Als u uw rekening financierde met een kredietkaart, behouden wij ons het recht voor om alle verzoeken tot geldopname uit te betalen tot aan het totale gestorte bedrag als terugbetaling van de aankopen die u hebt gedaan.

6.6.6 Als aankopen met een kredietkaart een onaanvaardbaar risico inhouden voor de veiligheid of om wettelijke redenen, hetzij door onze kredietkaartverwerkers of door onze KYC-afdeling, dan zal het Casino de terugbetaling van al deze transacties terugstorten op de kredietkaart en alle bevoegde autoriteiten en partijen op de hoogte brengen.

6.6.7 In alle gevallen waarin we een terugbetaling uitvoeren, zullen alle bonussen en winsten in je saldo die je hebt ontvangen als gevolg van het bedrag dat je wilt terugbetalen, worden afgetrokken voordat het terug te betalen bedrag wordt berekend.

6.7 U erkent en stemt ermee in dat het Bedrijf over het algemeen geen restitutie biedt van de fondsen die op uw account zijn gestort. We kunnen echter een terugbetaling overwegen in het geval dat technische problemen u hebben verhinderd onze Website te gebruiken en in andere uitzonderlijke omstandigheden. Om twijfel te voorkomen, alle terugbetalingen zijn altijd naar ons eigen en absolute goeddunken.

6.8 U kunt winsten van uw account opnemen door een geldig opnameverzoek in te dienen. We zullen al deze verzoeken verwerken in overeenstemming met onze opnameregels zoals beschreven in de Voorwaarden. De opnametermijnen zijn afhankelijk van de gekozen opnamemethode en kunnen tot 5 dagen in beslag nemen. In het geval van aanvullende vragen, kunnen de voorwaarden worden beïnvloed.

6.9 Minimum rollover van fondsen voor een opname is x3 (drie). Als de inzet van de fondsen (het bedrag van de geplaatste weddenschappen) minder is dan het stortingsbedrag, is het onmogelijk om deze fondsen op te nemen totdat aan de inzetvereisten is voldaan.

6.10 U gaat ermee akkoord dat het Bedrijf zich het recht voorbehoudt om een opname te annuleren in het geval u verdacht wordt van fraude, samenspanning of illegale activiteiten.

6.11 De Vennootschap zal proberen te voldoen aan uw wensen met betrekking tot de betalingsmethode, maar het gebruik van de betalingsmethode van uw voorkeur kan niet worden gegarandeerd. Daarom kan de Vennootschap werken met en betalingen uitvoeren via betalingssystemen die verschillen van de betalingssystemen die u hebt aangevraagd voor het verwerken van uw geldopname.

6.12 Alle geldopnames worden verwerkt in overeenstemming met onze algemene en individuele opnamelimieten. De algemene limieten zijn als volgt:

6.13 Het minimum opnamebedrag is 40 EUR / 40 USD / 60 AUD / 60 CAD / 40 CHF / 60 NZD / 200 PLN /200 RON per transactie. Het maximale opnamebedrag is 500 EUR / 500 USD / 750 AUD / 750 CAD / 2500 PLN / 500 CHF / 750 NZD / 2 500 RON per dag; 1 500 EUR / 1 500 USD / 2 250 AUD / 2 250 CAD / 7 500 PLN / 1 500 CHF / 2 250 NZD / 7 500 RON per week; 5 000 EUR / 5 000 USD / 7 500 AUD / 7 500 CAD / 25 000 PLN / 5 000 CHF / 7 500 NZD / 25 000 RON per maand.

6.14 Een klant kan op elk moment maximaal 3 (drie) lopende geldopnames op de rekening hebben.

6.15 Verzoeken om geld op te nemen worden door de financiële afdeling verwerkt binnen 3 (drie) werkdagen nadat het verzoek is gedaan en/of 3 (drie) werkdagen nadat het laatste opnameverzoek is uitbetaald, mits aan alle overige voorwaarden is voldaan en de controles zijn voltooid, zoals uiteengezet in de Voorwaarden. De medewerkers van de financiële afdeling verwerken deze verzoeken van 6 AM tot 5 PM GMT, maandag-vrijdag. Je gaat ermee akkoord dat je bekend bent met en instemt met ons tijdschema voor het opnemen van geld. Nadat de financiële afdeling het verzoek om de fondsen over te maken heeft verwerkt, zijn eventuele verdere vertragingen in de verwerking van de betalingen niet de verantwoordelijkheid van het Bedrijf.

6.16 Het Bedrijf kan de verwerking van uw opnameverzoek uitstellen om controles uit te voeren op uw identiteit, rekeningsaldo, geldbron en naleving van de Voorwaarden. In dergelijke gevallen kan het Bedrijf het onderzoek naar de omstandigheden starten en/of eraan deelnemen en/of eraan meewerken en u stemt ermee in om steun en hulp te verlenen aan een dergelijk onderzoek. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om betalingen uit te stellen of het bedrag van de winst uit te keren totdat alle verificatieprocedures en controles zoals uiteengezet in de Voorwaarden succesvol zijn afgerond.

6.17 De Onderneming houdt de tegoeden van de klant gescheiden van haar eigen tegoeden op speciale bankrekeningen voor klanten. Deze opzet zorgt ervoor dat de fondsen op de rekeningen van de klant veilig zijn in het geval van insolventie. In het geval van onze insolventie zijn uw fondsen bijgevolg beschermd en zullen ze aan u worden teruggegeven.

6.18 Als een Rekeninghouder gedurende een periode van 180 (honderdtachtig) dagen niet inlogt op zijn Rekening, wordt de Rekening beschouwd als een ‘Inactieve Rekening’. Elke maand kunnen wij EUR 5 (vijf) aan administratiekosten in rekening brengen zolang het Account inactief blijft. We hebben het recht om de maandelijkse administratiekosten naar eigen goeddunken te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. Als het saldo van de Account minder dan EUR 5 (vijf) bedraagt, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht. Als het saldo nul is, worden er geen administratiekosten meer in rekening gebracht.

6.19 In het geval van softwarestoringen, foutieve financiële transacties, enz. heeft het Bedrijf het recht om de ten onrechte opgebouwde bedragen van de rekeningen van klanten af te schrijven en verplicht zich tevens om alle ten onrechte afgeschreven of niet opgebouwde bedragen als gevolg van technische problemen binnen 30 (dertig) dagen vanaf het moment dat een dergelijke storing is geconstateerd terug te storten op de rekeningen van klanten.

6.20 In het geval dat het Bedrijf per abuis (als gevolg van een technische fout in de wintabel, een fout veroorzaakt door een menselijke factor of een ander soort fout) de rekening van de klant heeft aangevuld met tegoeden die niet aan hem toebehoren, dan zal dit bedrag worden beschouwd als eigendom van het Bedrijf en worden afgetrokken van de rekening van de klant. Als een klant geld opneemt dat niet aan hem toebehoort voordat de fout werd opgemerkt, dan zal het foutief betaalde bedrag (zonder afbreuk te doen aan de wettelijke middelen en acties van de klant) worden beschouwd als een schuld van de klant aan het Bedrijf. In het geval van een onjuiste aanvulling van het saldo moet de klant het Bedrijf onmiddellijk via e-mail op de hoogte stellen.

6.21 Overdracht van geld tussen klanten in welke vorm dan ook is strikt verboden. De Onderneming behoudt zich het recht voor om alle rekeningen die betrokken zijn bij overdrachten te blokkeren, eventuele winsten in mindering te brengen en dergelijke activiteiten te melden bij de relevante autoriteiten.

6.22 Het Bedrijf is te allen tijde bevoegd om het positieve saldo op uw rekeningsaldo af te schrijven om het bedrag dat u aan het Bedrijf verschuldigd bent te crediteren.

6.23 U aanvaardt de volledige verantwoordelijkheid voor het betalen van alle belastingen, incasso’s en andere uitgaven in verband met winst uit het gebruik van de Website diensten. U gaat ermee akkoord om het Bedrijf te compenseren voor alle kosten of verliezen die het Bedrijf kan oplopen als gevolg van enige aansprakelijkheid of vereisten die aan ons worden voorgelegd door een overheidsinstantie als gevolg van de vereisten om belastingen in te houden of te betalen of soortgelijke vereisten in verband met uw opnameverzoek of inkomsten.

6.24 Terugbetalingstermijnen zijn afhankelijk van de betalingsmethode en kunnen tot 5 dagen duren.

BONUSSEN EN PROMOTIES

7.1 Alle bonussen zijn beschikbaar voor spelers uit alle landen behalve Zweden en Finland.

7.2 De maximale winsten die zullen worden uitbetaald als gevolg van een cashback bonus, een bonus, een toernooi bonus, een stortingsbonus zijn maximaal 10 000 EUR / 10 000 USD / 15 000 AUD / 15 000 CAD / 50 000 PLN / 10 000 CHF / 15 000 NZD 50 000 RON. De maximale winst die wordt uitbetaald bij de EERSTE 3 stortingen in de “Welcome Pack Bonus” is x10 van de gedane storting, maar niet meer dan: 1 000 EUR / 1 000 USD / 1 500 AUD / 1 500 CAD / 5 000 PLN / 1 000 CHF / 1 500 NZD / 5 000 RON. Houd er rekening mee dat elk bedrag dat hoger is wordt verbeurd voordat een opname wordt aangevraagd. Het tijdsbestek voor de beoordeling van elk specifiek geval is 14 werkdagen.

7.3 Er wordt slechts één bonus toegekend per persoon (e-mail/browser/device/IP-adres), tenzij anders vermeld.

7.4 De maximale inzet met een actieve bonus is 5 EUR / 5 USD / 8 AUD / 8 CAD / 5 CHF / 8 NZD / 25 PLN / 25 RON. (Tenzij anders vermeld in speciale voorwaarden voor de bonus). De maximale free spin bet is 0,20 EUR / 0,20 USD / 0,50 AUD / 0,50 CAD / 0,20 CHF / 0,30 NZD / 1 PLN / 1 RON. Het kopen van spelkenmerken (inclusief maar niet beperkt tot respins) zal je inzetbedrag verhogen. Als de speler de maximale inzet overschrijdt wanneer de bonus actief is, behoudt Bm.bet Casino zich het recht voor om de winsten in beslag te nemen.

7.5 Om een stortingsbonus te krijgen, moet de speler een storting doen van minstens 20 EUR / 20 USD / 30 AUD / 30 CAD / 20 CHF / 30 NZD / 100 PLN / 100 RON.

7.6 Om een stortingsbonus te activeren, moet de speler de bonuscode gebruiken die in de bonusbeschrijving staat (tenzij anders vermeld in de bonusbeschrijving).

7.7 Om de gratis spins te gebruiken, moet de speler de klantenzone bezoeken, de tab “Promo” openen en actieve gratis spins gebruiken.

7.8 Je kunt maar één bonus tegelijk claimen. Stortingsgerelateerde bonussen worden niet gestapeld.

7.9 Alle stortingsbonussen moeten x40 worden ingezet. Tenzij anders vermeld in de speciale voorwaarden voor de bonus.

7.10 Als een speler ervan verdacht wordt misbruik te maken van een gratis spins promotie of het bedrag van de storting om deze gratis spins te ontvangen niet minstens 3 (drie) keer heeft ingezet (exclusief inzetten op tafelspellen), behoudt het management van Bm.bet Casino, naar eigen goeddunken, zich het recht voor om alle gratis spins bonussen en eventuele winsten die hiermee zijn behaald te annuleren.

7.11 Indien om welke reden dan ook de gekozen stortingsbonus niet werd geactiveerd, moet de speler de hulp van de klantendienst inroepen alvorens te spelen. Als de geselecteerde stortingsbonus niet werd geactiveerd en de speler een deel van of al het geld heeft uitgegeven, kan de geselecteerde stortingsbonus niet handmatig worden toegevoegd.

7.14 Zowel de bonus als je winsten worden geannuleerd nadat de bonus is verlopen.

7.15 Elke bonus kan worden geannuleerd voordat je begint te spelen. Neem contact op met de klantenservice van Bm.bet Casino voor meer informatie over het annuleren van je bonus.

7.16 De speler kan de valuta alleen wijzigen nadat de eerste fase van de welkomstbonus is gebruikt. Als de speler bijvoorbeeld al een storting van $/€/20 heeft gedaan als eerste stap van de welkomstbonus, kan hij later een andere valuta gebruiken voor de tweede storting.

7.17 Spelers kunnen een opname van hun storting aanvragen voordat ze voldoen aan de inzetvereisten. In dit geval zullen de bonus en eventuele daaruit voortvloeiende winsten echter worden verbeurd.

7.18 Het management van Bm.bet Casino behoudt zich het recht voor om bonussen of winsten die verkregen zijn als gevolg van frauduleuze of anderszins oneerlijke praktijken in te houden of in beslag te nemen.

Bonussen aangeboden door Bm.bet Casino zijn enkel bedoeld voor echte recreatieve spelers. De bonussen zijn niet bedoeld om gratis geld weg te geven aan spelers die geclassificeerd zijn als “bonus hunters” of “bonus abusers”.

7.19 Bij Bm.bet Casino is het verboden om misbruik te maken van de beschikbare bonusaanbiedingen (bonusratio voor klanten (stortingen: bonussen) is meer dan 30%). Als dergelijke gevallen aan het licht komen, behoudt het casino zich het recht voor om de speler te weigeren deel te nemen aan verschillende bonusevenementen (toernooi, promo, enz.), totdat de bonusratio voor de klant minder dan 30% bedraagt.

7.20 Indien u zich inlaat met promotie misbruik, fraude of manipulatie wordt dit beschouwd als een schending van de Voorwaarden. In dergelijke gevallen, en in aanvulling op andere rechtsmiddelen die ons ter beschikking staan, behouden we ons het recht voor om alle promoties waaraan je hebt deelgenomen nietig te verklaren, alle winsten die daaruit voortvloeien in beslag te nemen en te voorkomen dat je deelneemt aan onze toekomstige promoties.

7.21. Het is verboden om speelrondes, inclusief gratis spins en bonusrondes, uit te stellen of/en uit te stellen tot het moment dat je de bonus niet meer hoeft door te spelen en/of een nieuwe storting hoeft te doen. Met andere woorden, het is ten strengste verboden om games met een actieve bonus te spelen om waarde op te bouwen, de bonus om te zetten en vervolgens de opgebouwde waarde te innen – bijvoorbeeld door een spelronde of bonusfunctie te starten en uit te stellen en deze te voltooien nadat aan de inzetvereisten voor de bonus is voldaan, een bonus is verloren of bij een volgende storting.

In het geval dat de speler misbruik maakt van dit recht – worden alle bonusfondsen en winsten ontvangen van inzetten op bonusfondsen als nietig erkend en zullen ze in beslag worden genomen door het casino.

7.22 Bm.bet Casino behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden op elk moment naar eigen goeddunken te wijzigen.

7.23 De geldigheid van de bonus hangt af van het type bonus. Let op: een speler krijgt 3 dagen de tijd om de free spins bonus te activeren en 3 dagen om aan de inzetvereisten van de betreffende bonus te voldoen vanaf het moment dat deze werd ontvangen, tenzij anders aangegeven.

7.24 Max inzetlimiet kan niet hoger zijn dan (5 EUR / 5 USD / 8 AUD / 8 CAD / 8 NZD / 5 CHF / 10 PLN / 25 RON) inclusief inzetten die verdubbelen nadat een spelronde is voltooid en bonusrondes (gekocht binnen het spel).

7.25 Punten kunnen worden ingewisseld voor bonussen. Algemene bonusvoorwaarden zijn van toepassing op deze bonussen tenzij anders vermeld.

PLAATSEN VAN BETS EN GOKKEN

8.1 Wanneer u een bet plaatst, is het uw verantwoordelijkheid om te controleren of alle details van de bet correct zijn.

8.2 Als je eenmaal een bet hebt geplaatst, kun je deze niet meer annuleren. Wij behouden ons het recht voor om een bet te weigeren of een reeds geplaatste bet te annuleren, naar ons eigen en absolute goeddunken.

8.3 U accepteert en gaat ermee akkoord dat het resultaat van de spellen op de Website wordt bepaald door een Random Number Generator en u accepteert de resultaten van al deze spellen. U gaat ermee akkoord dat in het geval van een discrepantie tussen het resultaat van het spel dat op uw scherm verschijnt en de gameserver die door de Website wordt gebruikt, het resultaat op de gameserver prevaleert. U gaat ermee akkoord dat onze gegevens het enige en toereikende bewijs zullen zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online gokactiviteit en de resultaten van deze deelname.

8.4 Wij zijn niet aansprakelijk voor verliezen of schade die mogelijk veroorzaakt kunnen worden door het gokken.

8.5 In het geval van onenigheid over de inzetten of winsten, is de beslissing van het Bedrijf definitief en niet onderhandelbaar.

FRAUDE, ILLEGAAL EN ONEIGENLIJK GEBRUIK

9.1 De Website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijk vermaak. De hieronder beschreven praktijken zijn ten strengste verboden en worden beschouwd als een wezenlijke schending van deze Algemene Voorwaarden:

  • De Website gebruiken voor commerciële doeleinden of namens en ten voordele van een andere persoon;
  • Het ontplooien van frauduleuze activiteiten, waaronder het onwettig gebruik van creditcards/debetkaarten, andere betalingsmethoden of fondsen die niet uw eigendom zijn, in geval van opnames/geldgeschillen;
  • Gebruik maken van enige vorm van bedrog, ongepaste beïnvloeding of andere middelen om een oneerlijk verdiend voordeel te behalen, profiteren van software bugs of andere mazen in de wet om de uitkomst van bets te automatiseren, verstoren of op enige manier te beïnvloeden;
  • samenspanning met andere klanten of derden. Deze omstandigheid omvat ook het spelen ten voordele van anderen, het delen van informatie, samenwerking of coördinatie met andere gebruikers;
  • Deelnemen aan het witwassen van geld, financiering van terrorisme of andere criminele activiteiten; bedreigen, lastigvallen of beledigen van andere klanten of onze medewerkers;
  • Pogingen om aan te vallen of ongeautoriseerde toegang te verkrijgen tot de servers waarop de Website is opgeslagen of enige server, computer of database verbonden met de Website; pogingen om onze beveiligingssystemen te omzeilen; het belemmeren van de werking van de Website;
  • te proberen de Website te kopiëren, te onderwerpen aan reverse engineering, te decompileren, te wijzigen, de broncode of andere informatie te verkrijgen van software die is verbonden met of wordt gebruikt door de Website, of te proberen eigendomsrechtvermeldingen op dergelijke software te verwijderen of onleesbaar te maken, of deze te gebruiken voor andere doeleinden dan persoonlijk vermaak;
  • Proberen uw account aan anderen te verkopen of over te dragen, of accounts van anderen te kopen.

9.2 U stemt ermee in geen schade toe te brengen aan de Website of haar reputatie.

9.3 Wij behouden ons het recht voor om van tijd tot tijd een spelherziening/beoordeling uit te voeren van de bettingactiviteiten van de klant om de naleving van de Voorwaarden te controleren. Indien bij een dergelijke controle blijkt dat de klant deelneemt aan strategieën, voordeel haalt uit een bug of storing in de software of het systeem, of deelneemt aan enige vorm van activiteit die wij, naar ons eigen en volledige oordeel, als onrechtmatig beschouwen, behouden wij ons het recht voor om het recht van de klant op toegekende promoties in te trekken, eventuele winsten uit de promotie ongeldig te verklaren, het recht op andere promoties te blokkeren of het account van de klant op te heffen.

9.4 Als we een redelijk vermoeden hebben dat je betrokken bent bij fraude, illegale of ongepaste activiteiten of op een andere manier de Voorwaarden hebt geschonden, behouden we ons het recht voor om een aantal van de volgende acties te ondernemen, naar eigen en absolute discretie, met of zonder kennisgeving:

  • onmiddellijk uw account blokkeren en uw toegang tot de Website en/of de websitediensten opschorten, alle uitstaande opnameverzoeken en andere betalingen aan u opschorten voor de duur van het onderzoek
  • uw account bij de Website en alle andere partnerwebsites op ons platform permanent sluiten en elk toekomstig gebruik van de Website en de partnerwebsites ontzeggen;
  • alle winsten ongeldig maken, alle uitstaande opnames annuleren en de laatste storting op de account terugstorten;
  • alle winsten ongeldig maken, alle in behandeling zijnde opnames annuleren en het saldo in echt geld van je account in beslag nemen;
  • een eventueel bonussaldo op je account ongeldig maken en/of je toekomstige deelname aan onze bonus- en promotieaanbiedingen beperken of weigeren;
  • contact opnemen met de relevante autoriteiten om hen te informeren over vermoedelijke illegale activiteiten en/of om betalingen te innen die u verschuldigd bent aan het bedrijf.

9.5 Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om de verantwoordelijke overheidsinstanties en andere online casino exploitanten, online service providers en banken, betalings- en kredietkaartverwerkers, elektronische betalingsproviders en financiële instellingen op de hoogte te brengen in geval van vermoedens van frauduleuze, illegale of anderszins verdachte activiteiten. Van uw kant stemt u ermee in om uw volledige medewerking te verlenen aan onderzoeken naar dergelijke activiteiten.

BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID

10.1 U aanvaardt en gaat ermee akkoord dat het Bedrijf niet verantwoordelijk is voor of controle heeft over hoe u de software gebruikt. U stemt ermee in dat het gebruik van de diensten van het Bedrijf uitsluitend uw beslissing is en u stemt ermee in dat u zich bewust bent van alle mogelijke risico’s en deze accepteert.

10.2 Het Bedrijf aanvaardt geen aansprakelijkheid voor overeenkomsten, onwettige handelingen, nalatigheid, schade of verlies van welke omvang dan ook, met inbegrip van, maar niet beperkt tot het verlies van gegevens, inkomsten, reputatie, evenals voor alle verliezen die op dit moment niet door het Bedrijf worden voorzien.

10.3 Noch het Bedrijf, noch de softwareleverancier, noch een van onze gelieerde of verbonden partijen zal enige aansprakelijkheid aanvaarden voor verliezen, onkosten of schade die worden verondersteld of de werkelijke gevolgen zijn van:

  • elke fout die u hebt gemaakt door verkeerde informatie in te voeren;
  • elke vorm van fraude, valse of misleidende activiteit;
  • de beslissing van het Bedrijf om uw storting niet te accepteren, de opening van uw rekening te weigeren of de beslissing om uw rekening op te schorten of te sluiten;
  • vertraging bij het ontvangen of accepteren van een storting of het vasthouden van uw opname om de identiteits- en andere controleprocedures te voltooien;
  • het gebruik van je rekening voor doeleinden die volgens de toepasselijke wetgeving als illegaal kunnen worden beschouwd;
  • alle handelingen en transacties die worden uitgevoerd nadat uw gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn ingevoerd;
  • elk onwettig gebruik van gegevens die aan u of uw account zijn gekoppeld;
  • het niet kunnen gebruiken van de Website of het ontbreken van toegang tot de Website om welke reden dan ook;
  • elke actie of transactie die wordt uitgevoerd door een derde met behulp van uw gebruikersnaam en wachtwoord;
  • lage kwaliteit van toegang (of gebrek aan toegang) tot de Website;
  • elke omstandigheid buiten de directe controle van het Bedrijf, inclusief problemen met de apparatuur en software (inclusief computervirussen en software), gegevensoverdrachtsystemen, telefoon of andere communicatiemethoden, of door uw internetprovider;
  • verlies van transacties als gevolg van een onjuiste werking van de verbinding die wordt gebruikt door u of een andere organisatie die gegevens overdraagt tussen u, het Bedrijf of een ander bedrijf dat betalingen regelt;
  • elektronische communicatie die niet is ontvangen;
  • het resultaat van een actie namens de overheid of omstandigheden van overmacht;
  • deelname aan gaming/betting als dergelijke deelname illegaal is volgens de toepasselijke wetgeving van het land waar de klant verblijft;
  • eventuele fouten, omissies, typefouten, bugs in de Website of de software die daarop wordt gebruikt;
  • elk direct of indirect gevolg van uw schending van de Voorwaarden.

WIJZIGINGEN OP DE WEBSITE

11.1 Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om naar eigen goeddunken en op elk gewenst moment wijzigingen aan te brengen in de Voorwaarden.

11.2 Wijzigingen worden van kracht op de datum die in de Voorwaarden wordt vermeld. Het is uw verantwoordelijkheid om elke keer dat u de Website gebruikt te controleren of er updates van de Voorwaarden zijn.

11.3 Wanneer u de Website blijft gebruiken nadat er wijzigingen zijn aangebracht, gaat u akkoord met deze wijzigingen, ongeacht of u een feitelijke kennisgeving van de wijzigingen hebt ontvangen of uzelf op de hoogte hebt gesteld van de wijzigingen. Indien u het niet eens bent met een van de wijzigingen, dient u het verdere gebruik van de Website te staken.

KENNISGEVING

12.1 U gaat ermee akkoord elektronisch contact met ons op te nemen. Van tijd tot tijd zullen wij elektronische berichten op de Website plaatsen en/of contact met u opnemen via e-mail. U dient ons te voorzien van de juiste contactgegevens, anders kan het Bedrijf niet verantwoordelijk worden gehouden voor het niet tijdig ontvangen van de informatie. Alle correspondentie, met inbegrip van elektronische communicatie, wordt beschouwd als “schriftelijk” en als ontvangen binnen 5 (vijf) werkdagen na verzending. Het Bedrijf heeft het recht, maar niet de plicht, om communicatie schriftelijk te voeren. Als u vragen hebt over uw gebruik van de Website of de Voorwaarden, kunt u contact met ons opnemen via: [email protected].

KLACHTENAFHANDELINGSPROCEDURE

13.1 U kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: [email protected].

13.2 Klachten worden behandeld door de klantenservice en kunnen worden doorverwezen naar andere afdelingen van het bedrijf in gevallen waarin de klantenservice de zaak niet onmiddellijk kan oplossen. De klant wordt redelijkerwijs geïnformeerd over de stand van zaken van zijn/haar klacht.

13.3 Een “geschil” wordt gedefinieerd als elke klacht die:

  • betrekking heeft op het resultaat van de kansspeltransactie van de klant;
  • niet is opgelost in de eerste fase van de klachtenprocedure van het Bedrijf.

13.4 Het klantenserviceteam zal een eerste antwoord geven op uw vraag via de support e-mail inbox. Mocht er een klacht ontstaan naar aanleiding van het eerste antwoord, zoals hierboven gedefinieerd, dan zal het klantenserviceteam u adviseren om uw gedetailleerde klacht in schriftelijke vorm te sturen naar: [email protected].

13.5 In overeenstemming met de toepasselijke gegevenswetgeving, en om de klant die de klacht indient voldoende te identificeren als de rechtmatige accounthouder, dient u het volgende op te nemen:

  • Gebruikersnaam account;
  • Volledige naam zoals geregistreerd op de account;
  • E-mail de klacht vanaf het geregistreerde e-mailadres;
  • Het onderwerp van de e-mail moet de reden van de klacht bevatten;
  • Een gedetailleerde samenvatting/uitleg van de klacht;
  • Specifieke data en tijden die verband houden met de klacht.

13.6 Na ontvangst van de vereiste informatie om het geschil te behandelen, zal de Klachtencommissie je zaak herzien en je een antwoord geven met betrekking tot de voorgelegde kwestie.

13.7 We zullen je binnen 10 (tien) dagen na ontvangst van de klacht informeren over de uitkomst van je klacht. In het geval dat de klacht ongebruikelijk complex is, en op voorwaarde dat de aard van het onderzoek zodanig is dat meer tijd nodig is om het af te ronden, kan deze periode verder worden verlengd.

13.8 Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht door de Klachtencommissie, voel u dan vrij om de verdere externe opties voor geschillenbeslechting hier te verkennen.

13.9 U erkent en stemt ermee in dat u uitsluitend een contract aangaat met het Bedrijf voor de levering van alle diensten die beschikbaar zijn op de Website. U stemt ermee in geen claim of geschil voor te leggen aan of tegen derden die betrokken zijn bij de werking van de Website, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, leveranciers van software, spellen, kansen, betalingsproviders, betalingsverwerkers en betalingsagenten.

TOEPASSELIJK RECHT EN JURISDICTIE

14.1 Elke juridische claim of geschil voortvloeiend uit of in verband met de Voorwaarden of je gebruik van de Website zal worden beslecht in overeenstemming met de Curaçaose wetgeving.

14.2 De partijen komen overeen dat elk geschil, controverse of claim voortvloeiend uit of in verband met de Voorwaarden, of de schending, beëindiging of ongeldigheid daarvan, wordt onderworpen aan de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Curaçao. We kunnen geen verantwoordelijkheid aanvaarden onder de wetten van een ander rechtsgebied. Je gaat expliciet akkoord met de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Curaçao zoals uiteengezet in deze paragraaf.

AANVULLENDE TERRITORIALE BEPERKINGEN

15.1 Bepaalde games zijn mogelijk niet beschikbaar in bepaalde rechtsgebieden, zoals vereist door het beleid van spelaanbieders dat van tijd tot tijd kan veranderen. Door gebruik te maken van deze games garandeer je dat je geen burger of inwoner bent van de respectieve rechtsgebieden waarvoor beperkingen gelden, zoals uiteengezet in deze sectie hieronder.

15.2 NetEnt spellen zijn niet beschikbaar in Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Australië, Bahama’s, België, Botswana, Bulgarije,Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Ecuador, Estland, Ethiopië, Frankrijk, Georgië, Ghana, Guyana, Hong Kong, Iran, Irak, Israël, Italië, Koeweit, Letland, Litouwen, Mexico, Namibië, Nicaragua, Noord-Korea, Pakistan, Panama, Filippijnen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Soedan, Zweden, Zwitserland, Oekraïne, Syrië, Taiwan, Trinidad en Tobago, Tunesië, Oeganda, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Jemen, Zimbabwe.

15.3 In aanvulling op het bovenstaande is Planet of the Apes Video Slot niet beschikbaar voor Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije, Oekraïne.

15.4 Vikings Video Slot is niet beschikbaar in de volgende jurisdicties: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea Nieuw Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten van Amerika.

15.5 Narcos Video Slot is niet beschikbaar in de volgende jurisdicties: Indonesië, Zuid-Korea.

15.6 Street Fighter videoslot is niet beschikbaar in de volgende rechtsgebieden: Anguilla, Antigua & Barbuda, Argentinië, Aruba, Barbados, Bahama’s, Belize, Bermuda, Bolivia, Bonaire, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada, Kaaimaneilanden, China, Chili, Clipperton Island, Columbia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominicaanse Republiek, El Salvador, Groenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guyana, Haïti, Honduras, Jamaica, Japan, Martinique, Mexico, Montserrat, Navassa-eiland, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saba, Saint Barthelemy, Saint Eustatius, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Maarten, Saint Martin, Saint Pierre en Miquelon, Saint Vincent en de Grenadines, Zuid-Korea, Suriname, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Staten van Amerika, Uruguay, Amerikaanse Maagdeneilanden, Venezuela.

15.7 Daarnaast kunnen Universal Monsters-spellen (Dracula, Creature from the Black Lagoon, The Invisible Man) alleen worden gespeeld in de volgende rechtsgebieden: Andorra, Armenië, Oostenrijk, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Georgië, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Rusland, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Turkije, Oekraïne.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017